God Morgon !

Nu sitter jag och väntar på att Linnea kommer för vi ska gå tillsammans till skolan :)

Gud vad jag längtar till ikväll.

Vi kommer att ha det BÄST

Aja ,  idag ska vi igentligen ha dans fast det blir inte det för först ska vi handla sen så går vi hem till mig och förbereder.
Sen så går jag ner till skolan och har utvecklingsamtal :/

Och då går alla och äter på macdonalds medans :)

Men vi hinner säkert skriva när alla är här hemma hos mig och förbereder.
Sen så blir det nog flera inlägg senare och säkert ett eller två inatt :P

Puss / Cajsa

Det kommer att bli vi Lycka + Nicole en av mina närmsta kompisar :)




+

 

 

Nicole till vänster :)

 


Kommentarer
Postat av: Madde

Låter trevligt. Jag ska ha middag med några tjejkompisar och så blir det lite vin och sånt. Ska bli jätteroligt. Hoppas ni får en fin kväll! Kram /M

2010-02-12 @ 14:27:09
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0