hur kär kan man vara? OBS MÅSTE LÄSAS

                                                                        hellu

hellu alla, asså jag har blivit så jä*la  kär i justin bieber asså  jag kan DÖÖÖÖ för honnnnnom , asså sen jag har lyssnat på (baby  justin bieber) så har jag blivit kå* i honnom , BIEBER......<3<3<3<3<3<3<3<3<3  SÖK PÅ JUSTIN BIBER BABY PÅ YOUTUBE HAHA har inte lärt min gur man lägger in videosar på bloggen man jag låvar ni kommmer bli kära i honnom .. bajs bajs  Yasseh          OBS! GLÖM INTE HAN ÄR MIN MAN!!


                         

                   
     

            

                  

          LOVE LOVE LOVE

Kommentarer
Postat av: lina

HAHAHA din framtida man xD . det är bra att tänka positivt

2010-02-18 @ 18:59:23
URL: http://crippenina.blogg.se/
Postat av: Helene

Yasmin, shit har du gått och blivit k*t i honom också :P<3

2010-02-19 @ 15:03:02
URL: http://helenehellman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0