JUSTIN BIEBER TRÖJA ;p

                 hellu



hej hej i dag har jag inte gjort så mycket för det är juh morgon man gör u inte så mycket på morgonen men i dag ska jag klippa mig och hoppas det blir bra då men jag blir väll alldrig nöjd med nått så, I DAG SKA JAG BESTÄLLA EN JUSTIN BIEBER TRÖJA YEEEEESSSSSS , DÄR FÅR NI CAJSA O ALICIA MOHAHAHA JAG KOMMER BLI SÅ SNYGG I DEN HAHA VI PASSAR JU IHOP HAHA NEJ JAG SKOJA MEN HOPPAS DEN KOMMER SITTA BRA, aja nu ska jag lysna på min man justin bieber pöss pöss.. så här ser min tröja ut fin va??                   framsidan

            




                         baksidan

\\\ YASSEH

Kommentarer
Postat av: Anonym

är det sant att du ha rbetällt en sån där tröja Yasse?

Finns de?

2010-03-23 @ 21:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0