TRÅKIT

Hello alla yasseh här:P i dag har jag varit hemma för jag har varit sjuk men nu mår jag kanon skoja nej men jag mår bra nu , I dag när jag var hemma så kastade alla dom dära fi**orna asså några i skola snöbollar på mitt fönster och som vanligt nfår jag damp ursäkta språket men jag får krupp på dom men aja pallar inte skriva så mycket i dag och som ni märkerjag inte blogga så bra men aja ni får leva med det men pöss pöss                     \\\\                                                                                                                                                   här är jag och min man!! :P


Kommentarer
Postat av: Linnea

HaHa, yasse inte svära på bloggen ^^

2010-02-10 @ 20:36:07
URL: http://tyyyphansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0