Välkommen till min nya blogg!

Hej!

Den här bloggen tillhör Linnea, Alicia, Cajsa, Yasse och Katta. Vi är ett litet gäng som umgås varje dag i skolan. Sen har vi också skapat en dans grupp, vi har precis skapat dans gruppen så vi är inte dierekt proffs. Men här kommer några vidios från en av våra danser och en kort början på en annan dans vi ska uppträda med.

Just nu är det bara Linnea som skriver då kan jag samtidigt presentera bara mig. Jag Heter Linnea och är född 1997 i stockholm, jag bloggar mycket på min andra blogg och förmodligen rätt ofta på den här bloggen. Jag gillar att spela handboll, dansa och blogga. Jag Kommer nog mäst att fixa designen på den här bloggen

Hare gött/ Lycka (bara Linnea just nu ^^)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0